miercuri, 1 septembrie 2010

Studiu: 100 grame ciocolată neagră pe zi reduc riscul de infarct cu 40%

Iubitorii de dulciuri pot răsufla uşuraţi. Studii recente arată că riscurile producerii unui infarct sunt reduse cu aproape 40% în cazul celor care consumă zilnic o cantitate moderată de ciocolată neagră. Un studiu german efectuat pe 19.000 de pacienţi a arătat că cei care măncâncă ciocolată neagră au o tensiune arterială mai scăzută.ciocolata neagra
Cu toate acestea, pentru a avea efectul scontat, ciocolata neagră trebuie să înlocuiască alte alimente dense, precum gustările dintre mese.
Cercetătorii avertizează că mai mult de 100 de grame de ciocolată neargă vor avea un efect negativ asupra siluetei.
Sursa: Antena 3

0 comentarii:

Trimiteţi un comentariu