Oamenii de ştiinţă francezi au distrus mitul potrivit căruia consumul moderat de vin roşu ar fi sănătos. Aceştia au făcut o descoperire şocantă: un singur pahar de vin roşu, băut zilnic, creşte riscul de a face cancer cu 168 la sută.
Experţii de la National Cancer Institute au avertizat asupra pericolului la care se expun persoanele care consumă chiar şi doze foarte mici de alcool. Un pahar de vin sau o bere poate să crească riscul de cancer cu 168%. Studiul a demonstrat că, după ţigări, alcoolul este a doua cauză freceventă a decesului. Aceste noi descoperiri contrazic multe alte studii în urma cărora se descoperise că antioxidanţii conţinuţi de vinul roşu reduc riscul îmbolnăvirii de cancer.
Tot în cadrul acestui studiu s-a descoperit că consumul a mai mult de 500 de grame de carne roşie creşte riscul de cancer de colon, iar consumul excesiv de sare creşte riscul da a face cancer la stomac.
Sursa: Agenda
Abonaţi-vă la:
Postare comentarii (Atom)













0 comentarii:
Trimiteţi un comentariu