Insuran Soo Wincci - INWINCCIBLE

Insuran Soo Wincci - INWINCCIBLE | Menjelang 31 Oktober akan datang, penyanyi yang juga merupakan seorang tukang masak, pelakon dan model, Soo Wincci bakal menjayakan konsert solo pertamanya, 'Inwinccible' di Plenary Hall, Pusat Persidangan Kuala Lumpur.

Khabarnya, Soo Wincci atau lebih mesra disapa sebagai Wincci siap sedia dan telah mengambil insuran untuk dirinya, bagi menjayakan konsert tersebut. Kenapa sampai begitu?

"Konsert ini merupakan solo pertama saya di Malaysia. Ini merupakan salah satu cara saya menunjukkan penghargaan, di mana tempat saya mula bertapak dan bermula dalam industri. - Konsert terbaru soo wincci

"Konsert ini mempunyai sedikit elemen berbeza berbanding konsert lain. Saya akan mempersembahkan bukan sekadar nyanyian dan tarian, tetapi juga akrobatik," jelas Wincci.

Menurut selebriti yang kini kerap berulang alik dari Kuala Lumpur - Taiwan ini lagi, dia melakukan sendiri aksi-aksi stunt dalam persembahannya.

"Kalau anda ikuti Instagram saya, anda tentu dapat melihat sendiri sesi latihan dan ada juga gambar kaki saya yang lebam-lebam.

"Untuk konsert ini nanti, saya akan melakukan sendiri stunt sebegitu dan tidak lagi menggunakan kabel seperti yang digunakan ketika sesi latihan. Jadi, saya mengambil insuran untuk keselamatan," tambahnya lagi mengenai konsert 'Inwinccible' yang bakal berlangsung pada penghujung bulan ini.

Selain ingin mempersembahkan sesuatu yang bertaraf antarabangsa dan unik, Wincci juga mengakui ingin mencabar dirinya untuk melakukan sesuatu yang tidak pernah dilakukan (keselamatan lebih utama : soo wincci ambil insuran sempena konsert terbaru inwinccible).

Bercerita serba sedikit mengenai konsert 'Inwinccible', Wincci menegaskan bahawa konsertnya itu adalah untuk membawa elemen positif kepada belia untuk memotivasikan diri mereka, mengejar impian.

"Konsert ini akan dibahagikan kepada empat tema iaitu Fabulous, Affectionate, Exceptional dan Fearless. Kesemuanya tergolong dalam elemen positif dan itulah tujuan utama Wincci, mengajak semua orang menjadi positif," tambahnya lagi.

Tiket untuk konsert 'Inwinccible' ini dijual pada harga RM200, RM300, RM400 dan RM500. Maklumat lanjut mengenai penjualan tiket akan dimaklumkan menerusi laman Facebook Soo Wincci. - sumber soo wincci ambil insuran sempena konsert erbarunya INWINCCIBLE

0 Response to "Insuran Soo Wincci - INWINCCIBLE"

Catat Ulasan

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel